marți, 31 martie 2009

iisus şi gigi

o să mă tot refer la venirea ardelenilor pentru că, după cum povesteam ieri, a fost prilej de reuniune iar atunci când aceste întâlniri au loc am tendinţa de a deveni cocoş, cioban şi dumnezeu.
aşadar sâmbăta trecută ne-am înghesuit toţi sătmărenii la mine acasă, nu îmi dau seama cum am încăput în camera mea şi în bucătărie pt că deşi iniţial andi, florian şi sabin stăteau în camera fetelor să vadă meciul au fost înfrânţi de autogol şi s-au refugiat cu noi în spaţiul de alcoolism. discuţia a fost genială. manu ne-a detaliat amănunte picante din viaţa lui sexuală şi pentru că se vorbea de sex am ajuns evident la politică. cu o excepţie ştim toţi ce votam la toamnă. floarea de crin. pentru că nu avem ce alege. între un prostănac şi un matelot probabil floarea firavă a liberalilor este opţiunea cea mai sigură.
şi pentru că vorbeam despre sex şi politică am ajuns la becali. acest gigi mioritic şi inutil devenise subiectul discuţiei noastre de aroganţi. la un moment dat fac remarca:
- Băi, Iisus a dat pâine, vin şi peşte oamenilor? Şi Becali le-a dat! L-au votat oamenii pe Iisus? Pe dracu, l-au ales pe Baraba! L-au votat oamenii pe Becali? Pe dracu, au votat-o cu peste 50 la sută pe Oana Niculescu Mizil!(atât de faimoasă că tot ce ştiu despre ea e că bunicul ei a fost mare demnitar comunist)
încercând un exerciţiu minimal de logică, o fi gigi iisus?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu