luni, 30 martie 2009

ajuns târziu

am îndrăznit şi eu acum câteva zile să pun întrebarea, acea întrebare care palpită pe buzele tuturor, adastă nelămurită şi tulbură somnul naţiunii: de ce au oamenii blog? răspunsul mi l-a dat dragul meu prieten, cristi grecu, posesor de blog şi el, alambicat şi el, dar teribil de nelămurit, pentru că nu a răspuns din perspectiva lui ci mi-a citat din experienţa unei amice de-a lui....fata x are blog pentru că simte că are ceva de spus. eu simt că nu am nimic de spus şi această realitate tristă m-a determinat să îmi fac şi eu intrarea în lumea internaută. ceea ce a înclinat decisiv balanţa a fost rezultatul unui studiu sociologic publicat acum ceva vreme, despre care am citit recent, prin care se exprima îngrijorarea privind faptul că 40 la sută din populaţia planetei îşi petrece timpul liber în spaţiul virtual. din spirit de solidaritate cu ei am ajuns şi eu târziu măcar aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu